Hudičevki

Pokažem vam fotko, nad katero sem pozitivno presenečen.
Meni osebno niti ni tako dobra.
Je pa definitivno prepričala žirijo (moško). Za njo sem prejel tretjo nagrado na prvem natečaju, na drugem pa diplomo. Fotkano je bilo na motozboru kluba Sairach v Žireh.
Samo predstavljate si lahko kakšna gužva je bila pod odrom. Poleg vsega pa še strm breg ogretih občudovalcev te plesne umetnosti ob prisotnosti takšnih in drugačnih hlapov.

Hudičevki
oz. Poletna vročica,
kakor je bil naslov fotografije na drugem fotonatečaju.

Komentarji

  1. Na katerem natečaju pa? Sem gledal zadnjič katalog od Lienza pa sem videl, da si pošiljal:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, ni bil Lienz, samo dva lokalna.
    Škofjeloški utrip je imel en natečaj, drugi pa od Mixi-ja na temo motozbora v Žireh. Drugače pa s klubom pošiljamo na več koncev. Tudi tvoje ime sem zasledil že na več koncih...Vse pohvale za uspehe!
    Te dodam med povezave na fotobloge. lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave