Benetke 2007

Letos sem se prvič udeležil fotografskega izleta v Benetke. Ker mi zelo primanjkuje časa za objavljanje fotk, sem se tokrat malo potrudil in so "samo od prejšnje sobote". Tisti, ki ste bili tisto soboto 10.2. v Benetkah, veste, da nam vreme ni bilo najbolj naklonjeno. No, vsaj prvi del dneva ne. Vreme se je po čudežu izboljšalo, ko sva s kolegom kupila dežnike, ki sem ga sam po malomarnosti pustil na avtobusu. Začuda je bila cena dežnika smešno nizka za Benetke - 3€.
Povedano drugače: vsaj 2 dežnika za cappuccino. Torej domačini so uživali v svojih pisanih hiškah, mi pa smo lovili motive po mestu.


Kaj kmalu smo naleteli na glavno atrakcijo Benetk, ki naj bi jih bilo v tem času še posebej veliko.
Kdor misli na golobe se ni prav nič zmotil, samo jaz sem imel v mislih znamenite beneške maske.

Ko takole fotkamo opazim, da dež prav nič ne moti "klošarjev", ki jim je škoda, da bi izgubili priložnost za vsak cent. Mislim, da morajo kar dobro zaslužit, saj se tam kar tre turistov, ki jim nasedajo - tu se oproščam vsem, ki ne blefirajo - mislim da jih na prste ene roke preštejem.


Sredi dneva je čas za kosilo, ki si ga lahko privoščiš kar ob kanalu - kje drugje neki, saj je povsod sama voda. No, mi smo rajši kar kakšen sendvič pomalicali, samo da smo lahko fotkali. (FOTONAVDUŠENCIPRESS)


Opazujem okoli sebe in na gondoli opazim zanimiv detajl, ki pa je zaradi zibanja ali pa mojega guncanja :) fokusiran malo bolj spredaj kot bi si sam želel. Seveda je tu še tretja varijanta - objektiv ima frontfocus - ampak preverjeno nima - hvalabogu.

V Benetkah spoznam, kakšen odnos imajo izumitelji telekomunikacij do modernih načinov komuniciranja. Enostavno se nanje poserjejo.

Dež je ponehal in vozniki oz. veslači gondol že snubijo prve stranke, da jih popeljejo po kanalih, kjer doživiš pravi čar mesta na kolih.

Po mestu naletimo na pare, ki so zelo prijazni in zgovorni. Kar nekaj se nam jih še posebej lepo nakloni za fotografiranje. Seveda jim napravimo "profesionalne" fotke tudi z njihovimi fotkiči.


Meni osebno sta se dopadla najbolj ta dva para!

Iz Benetk smo se odpravili še na otok Burano, ki je zanimiv predvsem zaradi res močno živopisanih fasad. Tudi prejšnja fotka je že z Burana, pa komu to mar.


Za konec pa še spominčki v obliki mask!

Ja kaj naj rečem za konec. Septembra lansko leto sem bil prvič v Benetkah. Tja me je povabila žena na enodnevni izlet. Takrat smo imeli res lepo sončno vreme in sem bil letos od začetka kar malo razočaran. Fotke pa konec koncev sploh niso tako slabe, kot smo sprva mislili. Saj vemo da močno sonce in fotografija ne gresta skupaj. Ko si tam, ti enostavno ne zmanjka motivov. Verjetno imam še kakšno boljšo in še več slabših, pa naj bo za danes izbor pač takšen.
Hvala vsej fotografski druščini za lep izlet in nasvidenje prihodnje leto.

Komentarji

  1. Super reportaža ja...Dobro uporabljen DOF (večina nima pojma glede tega), zanimivo opaženi motivi in tudi zanimivo zajeti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za komentarje in vzpodbudne besede. Se bom trudil še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predvsem sem vesel, da se naša druščina širi in da je na blogih iz dneva v dan več izredno dobrih fotografij.

    Tvoje fotke so dobre in kot je rekel že peter bernik pred mano si dobro uporabljal DOF.

    Z veselljem te bom dodal na seznam blogov, ki jih redno obiskujem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uff, veliko odličnih fotk. Malce drugačen, a svež stil. Tudi glede DOF-a se strinjam. Všel mi je tudi, da so bolj detajli pofotkani in ne same maske - mi že grejo malo na jetra. ;)))

    lp Gregor

    OdgovoriIzbriši
  5. Super fotke, z kaksno opremo so pa bile narejene?

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, res sem zelo vesel pohval!

    Fotkano je bilo z Minolto 5D in
    Sigmo 70-200/2,8 Ex DG APO in nekaj s Tamronom 17-35/2,8-4.

    OdgovoriIzbriši
  7. Brez Markovega trga in golobov se tudi da Benetke fotkat. Super fotke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave